خرید و فروش
نوشته شده توسط : علی شریعتی

خرید هندوانه ميوه ي محبوب و دلخواه همه ي ما ميباشد اكثر شما عزيزان هندوانه را دوست داريد. از اين ميوه صابون تخم هندوانه و روغن تخم هندوانه بدست مي آيد كه خواص فوق العاده ي درماني و زيبايي دارند. در ادامه با ما همراه باشيد.

هندوانه ميوه اي خوشمزه و آبدار است. اين ميوه ي تابستاني قرمز رنگ ميباشد. هندوانه ي زرد هم داريم كه هر دوي آنها خواص بسياري براي پوست و مو و درمان يكسري بيماريهاي داخلي و بيماريهاي پوستي دارند.

هندوانه ويتامين هاي زيادي دارد. به خاطر وجود اين ويتامين هاست كه هندوانه براي پوست و مو و سلامتي بدن بسيار مفيد است.

هندوانه سرشار از ويتامين C ويتامينA ويتامين B6 و سرشار از مواد معدني از جمله روي و كلسيم و آهن و پتاسيم و فسفر و منيزيم ميباشد. همه ي اين ويتامين ها و مواد معدني مقوي باعث شده هندوانه در صنايع دارويي كاربرد زيادي داشته باشد.

خواص

اگر تصميم به لاغري گرفته ايد و ميخواهيد چربي هاي دور شكم را از بين ببريد، از هندوانه بهره ببريد. ميدانيد كه هندوانه جز آن دسته ميوه هايي است كه براي كاهش وزن بسيار مناسب است و پزشكان تغذيه هم در دوران رژيم غذايي هندوانه را توصيه ميكنند. هندوانه بخاطر هضم آسانش معده را اذيت نميكند و فاقد چربي ميباشد. از اين رو براي سلامتي و كاهش وزن بسيار مفيد است.

هندوانه بخاطر آب فراواني كه دارد براي پوست بسيار مفيد است. آب هندوانه جذب پوست بدن ميشود و براي آن دسته از افرادي كه پوستي خشك دارند و آن دسته از افرادي كه بيماري پوستي بنام اگزما دارند بسيار مفيد است.

اگزما پوست را خشك ميكند و پوست ملتهب ميشود و خارش شدید ميگيرد.





:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: